HOE EN WANNEER AIM @HOME

HOE KUNNEN WIJ ONZE BESTELLINGEN DOORGEVEN?

  • Het menu presenteren wij op onze website en social media. 
  • Bestellingen worden telefonisch aangenomen of online via onze website geplaatst. Wij zijn dagelijks telefonisch bereikbaar vanaf 11.00 uur.
  • Voor het 3-gangen menu en de LUNCHBOX kunnen wij uw bestelling verwerken wanneer wij deze voor 19.30 uur de dag voorafgaand aan de levering ontvangen. U warmt uw gerechten thuis zelf in een handomdraai op.
  • Voor de BITES BOX kunt u op de dag zelf nog een bestelling plaatsen, zodat wij u ook als u spontaan aan AIM denkt, kunnen blijven voorzien van AIM @HOME.
  • Geef bij uw bestelling voor de drive through ook uw automerk, kleur en kenteken door zodat wij u direct kunnen herkennen.

OP WELKE DAGEN EN TIJDEN KUNNEN WIJ GEBRUIK MAKEN VAN AIM @HOME?

  • Woensdag tot en met zondag kunt u de LUNCHBOX tussen 12.00 uur en 14.00 uur laten bezorgen of afhalen.
  • Woensdag tot en met zondag kunt u de BITES BOX tussen 15.00 uur en 19.00 uur laten bezorgen of afhalen.
  • Vrijdag tot en met zondag kunt u het 3-gangen menu tussen 16.00 uur en 19.00 uur laten bezorgen of afhalen.
    • Bestellingen voor het 3-gangen menu kunnen wij verwerken mits wij deze uiterlijk voor 19.30 uur 1 dag voorafgaand aan de levering ontvangen. En niet geheel onbelangrijk: op = op!

WAAR BEZORGT AIM?

  • In een straal van ongeveer 30 minuten reistijd. Wanneer u belt voor bezorging zullen wij direct Google Maps inzetten om de exacte reistijd en de afstand in aantal km’s te bepalen. Zo kunnen wij samen afspreken hoe laat wij uw bestelling kunnen bezorgen. Bestelt u online dan vragen wij u dit zelf te doen zodat de bezorgkosten direct meegenomen worden bij uw bestelling.

WAT KOST BEZORGEN?

  • Wij rekenen 0,40 euro per km voor bezorging. Deze kosten worden alleen berekend over de aan te rijden km’s naar u toe. We bepalen dit aantal km’s door Google Maps in te zetten vanaf de Veendijk 1a te Loosdrecht, het vestigingsadres van Restaurant AIM, naar uw bezorgadres.

HOE KUNNEN WIJ AFREKENEN BIJ EEN TELEFONISCHE BESTELLING?

  • U kunt contactloos afrekenen. Wij sturen u per WhatsApp of e-mail een betaalverzoek (werkt zoals ‘Tikkie’) vanuit onze Rabobank rekening. Om de url te laten oplichten zodat u deze kunt aanklikken, is het noodzakelijk om het mobiele nummer als contact op te slaan in het adresboek van uw telefoon. Wanneer wij de betaling hebben ontvangen zullen wij uw bestelling verwerken.
  • Betaalt u liever cash, ook dat vinden wij geen probleem. Wij vragen u vriendelijk dit bij uw bestelling aan te geven en gepast te betalen. Onze medewerkers beschikken niet over wisselgeld. Daarbij is het contactmoment tussen u beiden op deze manier zo kort en dus veilig mogelijk.

HOE KUNNEN WIJ AFREKENEN BIJ EEN ONLINE BESTELLING?

  • U kunt via de website afrekenen. Wij werken hiervoor met Mollie Payments. Zij verwerken de online betalingen via uw bank of credit card voor ons.

WELKE EXTRA MAATREGELEN NEEMT AIM ZODAT HET ALLEMAAL VEILIG BLIJFT EN OVERDRAGINGEN VAN HET VIRUS VOORKOMEN ZULLEN WORDEN?

DRIVE THROUGH

  • Blijf in uw auto wachten
  • De medewerker draagt uw tas naar uw auto. Deze blijft zo ver mogelijk op afstand bij het overhandigen van uw tas, of de medewerker plaatst deze in uw auto. Hierna stapt de medewerker direct achteruit en loopt terug naar binnen bij AIM.

BEZORGEN

  • De medewerker belt aan en zet de tas voor de deur. 
  • Daarna zal deze direct minimaal 1,5 meter afstand nemen van de deur en wachten tot de deur opent zodat wij zeker weten dat het eten bij u is bezorgd. 

Bestellingen worden natuurlijk enorm gewaardeerd. Wij hopen zo gezamenlijk door de Corona-crisis heen te komen. Bij AIM streven wij nog steeds het doel na om u optimaal te laten genieten. Wij kijken er naar uit om u ook thuis een glimlach op uw gezicht te bezorgen van de prachtige smaken die uit onze keuken komen.

Blijf veilig en vooral ook positief!