HOE EN WANNEER AIM @HOME

HOE KUNNEN WIJ ONZE BESTELLINGEN DOORGEVEN?

  • Het menu presenteren wij op onze website en social media. 
  • Bestellingen worden te allen tijde telefonisch aangenomen – ook als u al op de parkeerplaats aanwezig bent. Wij zijn dagelijks telefonisch bereikbaar vanaf 11.00 uur.
  • Voor het a la carte menu kunnen wij uw bestelling “direct” leveren. Echter, wij geven de voorkeur om uw bestelling ongeveer 60 minuten voorafgaand aan uw komst te ontvangen. U hoeft zelf niks meer op te warmen, maar kunt direct genieten van uw gerechten.
  • Voor het 3-gangen menu kunnen wij uw bestelling verwerken wanneer wij deze voor 20.30 uur de dag voorafgaand aan de levering ontvangen. U warmt uw gerechten thuis zelf in een handomdraai op.
  • Geef bij uw bestelling voor de drive through ook uw automerk, kleur en kenteken door zodat wij u direct kunnen herkennen.

OP WELKE DAGEN EN TIJDEN KUNNEN WIJ GEBRUIK MAKEN VAN AIM @HOME?

  • Woensdag tot en met zondag kunt u gebruik maken van ons a la carte menu van 16.00 uur tot 20.30 uur. 
  • Donderdag tot en met zondag kunt u gebruik maken van ons 3-gangen menu van 16.00 uur tot 20.30 uur.
    • Deze dagen en tijden geven zowel bezorging als de drive through openingstijden weer. Bestellingen voor het 3-gangen menu kunnen wij verwerken mits wij deze voor 21.30 uur 1 dag voorafgaand aan de levering ontvangen. En niet geheel onbelangrijk: op = op!

WAAR BEZORGT AIM?

  • In een straal van ongeveer 20 minuten reistijd. Wanneer u belt voor bezorging zullen wij direct Google Maps inzetten om de exacte reistijd en de afstand in aantal km’s te bepalen. Zo kunnen wij samen afspreken hoe laat wij uw bestelling kunnen bezorgen.

WAT KOST BEZORGEN?

  • Wij rekenen 0,40 euro per km voor bezorging. Deze kosten worden alleen berekend over de aan te rijden km’s naar u toe. We bepalen dit aantal km’s door Google Maps in te zetten vanaf de Veendijk 1a te Loosdrecht, het vestigingsadres van Restaurant AIM, naar uw bezorgadres.

HOE KUNNEN WIJ AFREKENEN?

  • U kunt contactloos afrekenen. Wij sturen u per WhatsApp of e-mail een betaalverzoek (werkt zoals ‘Tikkie’) vanuit onze Rabobank rekening. Wanneer u wenst dat de url oplicht zodat u deze kunt aanklikken, is het noodzakelijk om het mobiele nummer als contact op te slaan in het adresboek van uw telefoon. Wanneer wij de betaling hebben ontvangen zullen wij uw bestelling verwerken.
  • Betaalt u liever cash, ook dat vinden wij geen probleem. Wij vragen u vriendelijk dit bij uw bestelling aan te geven en gepast te betalen. Onze medewerkers beschikken niet over wisselgeld. Daarbij is het contactmoment tussen u beiden op deze manier zo kort en dus veilig mogelijk.

WELKE EXTRA MAATREGELEN NEEMT AIM ZODAT HET ALLEMAAL VEILIG BLIJFT EN OVERDRAGINGEN VAN HET VIRUS VOORKOMEN ZULLEN WORDEN?

DRIVE THROUGH

  • Blijf in uw auto wachten
  • De medewerker draagt uw tas met handschoenen aan naar uw auto. Deze blijft zo ver mogelijk op afstand bij het overhandigen van uw tas. Na overhandiging stapt de medewerker direct achteruit en loopt terug naar binnen bij AIM. Uiteraard kunnen wij uw bestelling ook in uw auto zetten. Veel auto’s zijn voorzien van een automatische achterklep. Wanneer u deze opent zetten wij met liefde de bestelling achterin uw auto.

BEZORGEN

  • De medewerker belt aan en zet de tas voor de deur. 
  • Daarna zal deze direct minimaal 1,5 meter afstand nemen van de deur en wachten tot de deur opent zodat wij zeker weten dat het eten bij u is bezorgd. 

Bestellingen worden natuurlijk enorm gewaardeerd. Wij hopen zo gezamenlijk door de Corona-crisis heen te komen. Bij AIM streven wij nog steeds het doel na om u optimaal te laten genieten. Wij kijken er naar uit om u ook thuis een glimlach op uw gezicht te bezorgen van de prachtige smaken die uit onze keuken komen. Stay safe!